Känner ingen smak

Kom nyss hem från Jkpg's marknad, sjukt gött väder i början sen blidde det bara regn, surt. Hittade lite smått och gott som jag kan lägga ut på bloggen sen.
Jag var så SJUKT SUGEN på jordgubbar på marknaden så jag köpte en liter, första tuggan skulle vara gudomlig, första jordgubben detta året, och så märker jag att det smakar INGET, jag fattar noll. Jag ser då Jenny ta en jordgubbe och njuter och säger mm vad gott, då jag plötsligt inser att jag är ju förkyld!!! Känner nada! Panic, blev grymt besviken, har några kvar så får väl äta dem imorgon och se om jag lyckas bättre.



Är även äckligt hes, så nu ska jag ta det lugnt och njuta av fredagskvällen, kanske går på bio ikväll, vi får se! Uppdaterar mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0