Lovestoned,Darin,Erik


Nathalie fick se Lovestoned och därmed var hon lycklig.
A, det var som sagt Rix Fm igår, herregud vad mycket folk det var. Jag var med Ester och Elin och deras kompisar i början, de ville gå in i smeten, aa visst, när jag stod där inne insåg jag min klaustrofobi, då kom även mitt andra jag fram "Svante" så var inte på så värst bra humör insåg jag ganska snabbt, haha, men det var bara för att det var så äckligt packat där inne i smeten.
Det fanns grymt många tjejer som började bråka som bara den inne i smeten för att några trängde sig, hjälp. Och när några börjar bråka med några blir det en go effekt så det ballade ur totalt sen, haha!

Folk som drog mig i håret.
Jag hade det nersläppt när jag var inne i smeten, jag skojar inte om det var runt 40 personer som drog i mitt hår sammanlagt! haha, har snart inget hår kvar, det är dock omöjligt! haha!

Folk som skriker.
Jag kom inte på rätt plats när jag väl var där inne bland allt folk, jag kom bland alla Darin skrikande fans! Och jag avskyr Darin, och dem som stod bakom mig skrek nog halsen av sig i mitt öra, TACK!

Mycket text, inget vettigt! Nu ska jag inte prata på hela dagen! Min röst är helt borta, vill inte att det ska bli värre!
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0