Stockholm


Ser ni vem som står där till höger på sista bilden? ;)

Nu får jag sammanfatta allt skit mycket, ni kommer nog inte fatta allt men sånt är livet!
Bergakungen, cigaretter till förbannelse, röksanering av hotellrum, alkohol, fulla klasskompisar, rolig kväll, Nathalie skriker skynda förfan inne på Weekday och ramlar på en vägg? får ett feting blåmärke, Amanda - Therese - Nathalie går till busshållsplatsen för att "kolla på bussen" när vi skulle kolla på Kissie, studiebesök, UF-mässan, Fredrik Reinfeldt, låtsas ta kort på Amanda medans jag försöker fokusera på Kissie, hennes bror och hon fattar och han ställer sig senare framför henne för att skydda henne, bussresan, ostbågar, letar efter Gallerian i ca 45 min och vi frågade kanske 5 pers? Tillslut insåg vi att vi hade gått runt hela skiten för vi kom tillbaka där vi började!!!!
Ja! Herregud vad det ballade ur ibland, men gött vare!
Den 10-11 maj var vi där men jag har inte orkat skriva om de så nu kom de upp ett "litet" inlägg :D
Hörs när helgen är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0