Världens fulaste bild


Detta är nog den FULASTE bild jag har tagit i hela mitt liv, sitter och skrattar SÖNDER. Herregud vilken ful häst...haha! Ne nu ska jag vara snäll mot dessa djur. Vi döper honom till Orvar!

Kom nyss hem från Hajken
Vi hade så sjukt tur med vädret och det var as nice att vara där!!! Jag ska lägga upp massa bilder i nästa inlägg.

Jag fick inte åka på scandinavians tjejkväll
Fick och fick, klart jag fick, men hade ingen att gå med, ville så SJUKT gärna åkt dit men det fick bli hajk istället. Men jag var där innan två med Lydia, hon skulle köpa ett nytt objektiv, det såg ut som att de skulle ha väldigt roligt, och när man läser olika bloggar som har vart där hade de nog det rikigt nice.

Nu ska jag hoppa in i duschen
Och sen ska jag sova, hela dagen, jag har inte sovit något inatt så det blir till att sova. Vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Silja

DEN E FAN INTE FUL

2011-08-21 @ 14:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0