Fredag, tonår

Fredagar är BÄST! Förutom mattelektionerna som man har sista lektionen i 3 timmar "/. Men men . Senare på kvällen är det dags för Tonår. Jag älskar alla människor där . Det är en sån sjuk känsla att komma till Kyrkan och känna att man är välkommen och att man kan få träffa alla människor. Underbart!

Thea och jag tog spritpennor och målade Lydias lugg grön, röd och svart. Jag ska bara lägga till att det inte går bort xD

På kvällen kom Fill och hans kusin Oscar som ser ut som Sebastian Krantz lillebror xD haha. Kvällen blev bra med mycket skratt och en sjuk film och så ska vi inte glöma fikat! :D

På natten sen skulle vi hem så jag och Lydia gick till Esplanaden för att ta bussen hem och då blidde det bråk. Efter vi hade åkt hem var Leena och Thea kvar och de hade blivit ett större bråk. Tack för att vi åkte hem!

Tack för en sjuk bra kväll!

Läs, Kommentera & Njut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0