Besviken

Igen och åter igen är jag besviken, vad håller Sverige på med? Allvarligt. En operasångare? Okej hon var bra men inte för att skicka vidare till globen. Då var thorleifs mycket bättre. Och agnes okej jag hejade på henne i början men nej, när jag hörde star pilots så blev jag kär i låten så sjukt bra! Och sarah?! Bästa absolut bästa. Hennes röst och framträdande är så sjukt mäktigt så jag tror att hon skulle ta hem allting i Ryssland. Ne jag blir bara så arg! Vilka tyckte ni skulle gå vidare och inte vidare`?


Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Nejmen stopp i taget här! Malena var faktiskt riktigt bra, det enda som kanske hade varit schysst var om hon hade hållt micken lite närmare sina vita tänder. Mjomjo, Agnes är väl ändå bättre än Star Pilots?! Vill du veta mer vad jag tycker, släng ett öga på min blogg. UNGA FRÖKEN!



Kram

2009-02-28 @ 21:45:24
Postat av: Lotta

jag tycker att det var lite coolt att operasångaren gick vidare, men kanske inte en sån stor vinnarhits haha, snygg blogg du hade förresten! :D

2009-02-28 @ 21:57:30
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

SV: Nej, inte alls. Refrängen kom från Waiting for a star to fall, den var fruktansvärt lik och kom också från Eye of the tiger, du vet i versen sjöng dom:

-passion for glory

vilket är exakt likadant som Eye of the tigers låt! :D KRAMAR! :)

2009-02-28 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0