Fynd!

Sorry för dålig uppdatering men jag har vart med Jenny på donken och A6. Sen när jag kom hem sov jag en sjukt bra stund! Tur att man ska träna ikväll så man blir lite trött. Nationella imorgon ....

Men jag ska visa er min bikini överdel som jag fyndade på Stadium. För hu mycket? Jo 24 kr. Sjuukt bra och snygg var den med. Sämst bild men orkade inte hålla på med den! Och så köpte jag en svart underdel förra vecka så asa bra !



Den funkar för mig !

Men nu ska jag skörda i Farm Town på facebook, har ni spelat det? Gör det !

Skit skoj, du ska odla och tjäna pengar och komma upp i olika levels...

PROVAPROVA

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

taaack snygging! tack! :) blir jätteglad:.

2009-05-06 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0