Tjoosan

Bloggtorka på en morgon, bra Nathalie! Ne, men vaknade och fick ta ruset till bussen. Och sen satt man på bussen i en halvtimme innan man kom till skolan. Vädret är inte roligt heller, regn och grått. Hoppas bara det är denna veckan så jag slipper orientera i regn nästa vecka. 

När det regna såhär blir man så dyster.... Vet inte varför men man blir de och trött blir man med. ¨

Nog om regn nu. ska luncha med Linn sen me så det var min dag  Har basket ikväll med förstås. Laddar till Basketfestivalen i Göteborg snart!!!!

Men nu ska jag börja min lektion. Ha de bäst alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

tack för kommentaren och hoppas att du får en bra dag idag. Skriv dock gärna lite mer än enbart din blogg adress nästa gång ;)

2009-05-06 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0