Lördag...LIVE

Idag Blev det soova hela dagen. För mina ögon vill inte riktigt må bra :( för mkt datOR tror jag :p (Johannes kolla att jag skrev datOR nu). Senare på kvällen blev det min kära vän Ida som jag träffade nere vid esplanaden sen åkte vi in till LÖRDAG LIVE. Sjukt rolig kväll med mycket folk och med Ida kunde det inte bli bättre :). Mitt under en bön kom jag på att jag hade glömt Idas halsduk hemma xD hahah fatta att vi skrattade när jag sa det direkt efter bönen. hahahaha. Aja hoppas ni andra hade det bra`?

Läs, Kommentera & Njut



Kommentarer
Postat av: ida

haha, det var askul när du sa så direkt efter bönenxD haha, det vare superkul och måste göras om=D många kramar och pussar<33

2008-11-04 @ 10:43:46
Postat av: Starcevic

Den var bäst! :D aaah det måste vi!:Dpusselipuss puss :D <33

2008-11-05 @ 09:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0