Onsdag, skit!

Jag coachade idag. Sen skulle jag vara duktig och gå till Willys och fråga efter jobb. Fick jag det? NEJ, alltså jag får rååå damp. Jag har sökt till huuuuuur många jobb som helst och jag är i ett desperat behov av pengar. Kan verkligen inte göra någonting längre för jag måste tänka ekonomiskt och det suuuger! så om någon vet var jag kan få ett jobb så snääääälla kontakta mig. Är verkligen desperat.

Senare på dagen blev det film med Elin och Lydia och Malin. Imorgon ska Lydia åka till smaka & se. Och det ville ju jag med men hade inte RÅD!!!!!! Så har det så bra Lydia och ni andra som ska dit.

Och en helt annan sak. På lördag vill jag har en liten Halloween fest i kyrkan någon som är sugen (A).
Vi avslutar detta inlägget med fin fin bild på Lydia :D




Läs, Kommentera & Njut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0