Söndag med Lydia och Tina

Söndagen var här och detta var den värsta söndagen jag någonsin har upplevt. Jag och Lydia segade framför datorn hela tiden och kollade på filmen breathing room. Den sööög! Vi sov nästan hela dagen, i väntan på att Tina skulle sluta sitt jobb och komma upp till mig,

När Tina kom blev det full rulle. Te, kanelbulle, kakor och sist men inte minst nässpray. Tina är sjuk och hon har aldrig använt nässpray xD haha ni skulle se henne. OJ,VILKEN ANNAN KÄNNSLA DET ÄR NÄR MAN HAR TAGIT NÄSSPRAY: HUR MÅNGA SKA MAN TA? hon blev nog lite hög efter de doserna ;) hehe Kvällen var nice men dagen skulle man lätt kunna räkna bort.

OCH idag fick jag mina skivomslag av Lydia, efter sådär 7 månader <3

Läs,Kommentera & Njut




Kommentarer
Postat av: lydia

aa, dagen va asseg men de va mys ändå :) tina e så söt! :)

2008-10-29 @ 11:28:29
Postat av: Starcevic

japp, det är hon. dagen söög :D

2008-10-29 @ 15:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0