A6 med brodern.

Oj oj oj...... Jag kom hem runt halv 3, Coffe sa att han ville ha chinos och någon tröja, jag skulle hämta sebbe halv 5 så . Jag var snälla och skjutsade in Coffe med moppen till A6 i racerfart, sprang runt och provade kläder (vi var sams) sprang runt lite till provade kläder, jag var smakråd (vi var sams) bjöd honom på Donken (vi var sams). Moppe färden fram och tillbaka (vi var sams) Kom hem ( vi var inte sams) Men hallå? Vi var sams och gick på A6 , hur tufft är inte de? Dem som bråkar hela tiden blir polare för någon timme :p Och så träffade vi coffes polare som trodde jag var hans tjej, HAHA dagens skämt.

Aja, så nu har jag och Lydic fått biobiljetter, men då ser vi att sista dagen var idag och då går inte den bion, strange..... Så nu har vi inget att göra på valborg, skoooj! Får gå till elden och mysa :p

Men ska göra något med mitt liv nu.
Hej

Kommentarer
Postat av: sara

Få gratis smink! Bli medlem, skaffa massor med nya vänner, få unika erbjudandet och bäst av allt du får gratis presentkort till kicks, H&M och Åhlens!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577



Är det skor du gillar istället? På den nya gratissidan får du presentkort till Jerns, Nilsons, Dinsko och Bianco!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=3488



(om du inte kan klicka på adresserna, kopiera och klistra in i adressfältet)

Kram!

2009-04-30 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0