Alkohol, rätt eller fel?

Idag har jag varit sjukt oseriös i mina inlägg, jag vet det! Tråkig blogg nu! Har bloggtorka och så är det underbart väder, då orkar man inte hålla på att sitta vid datorn. Men men, hoppas det blir bättre, imorgon är det Valborg, inte för att jag brukar fira, men ska hitta på något med Lydic tror ja :) Jag är ingen tjej som tycker om att dricka, jag är mer anti drickandet och tycker det är idiotiskt och bara ondödigt att slösa pengar. Visst ni får göra det men jag skulle aldrig göra det, har sätt förmånga som har gjort dumma saker på fyllan och då tycker jag inte att det är värt det.. Jag vet inte hur ni tycker men så tycker ja , hur tycker ni om alkohol?

Nu ska jag sova men svara på frågan så hörs vi imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Linda - My world, my style

Det är roligt att dricka, det är socialt och man blir festligare. Har du aldrig supit?

2009-04-30 @ 08:12:04
Postat av: Janina

håller med dig Nato<3

2009-04-30 @ 17:26:42
Postat av: Mimmi

Jag tycker att man ska få välja själv om man vill det eller inte. Jag personligen tycker det är okej, eftersom jag själv har gjort/gör det en hel del. Alla som håller på med att supa och så vet riskerna och vet vad som kan hända och på så sätt får man helt enkelt skylla sig själv. Men ingen sak bli tvingad till att dricka eller att inte våga stå emot grupp tryck för då tycker jag verkligen inte att det är okej. kram

2009-05-01 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0