kock

Alltså,jag är ingen kock kommer aldrig att bli. Jag kan inte fatta varför folk tycker att detta med laga mat är så roligt, nu gjorde jag en röra av min kyckling så det blidde kyckling och gurka för jaag orkade inte göra ngt till för jag fick damp på filen. Alltså det blidde file till röra. Hur lyckas man? När jag gick i 8:an skulle vi göra köttbullar som VG uppgift jag råkade göra så att allt mig gick sönder men hann rädda det till en G uppgift alltså köttfärs. Hej och hå vad jag är bra!

Jag har aldrig kunnat laga mat, så nu kära läsare... jag behöver din hjälp. Har du några goda tips på enkla maträtter som man ändå blir mätt på som till och med jag kan göra ? :)

Tacksam om ni svarar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

steka nudlar och kyckling :D

2009-04-28 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0