Nu är jag slut

Nu är jag helt slut, segt bredband med att lägga upp bilder. Tar typ 100 år innan en bild har lagts in, hoppas ni gillade dem för det för ja :)

Ska sova nu, ha protestera mot mamma och pappa, ska inte äta eller snacka med dem, Ätandet kommer gå bra  för jag äter ju bara 1 gång per dag så det kommer inte vara någon skillnad haha, men snackandet kommer gå mindre bra , slår vad om att när jag vaknar imorgon kommer jag ha glömt det :p aja får se hur det blir med det!

Men nu ska jag sova i min sjuuukt sköna säng, ska med mamma till stadsparken med hennes jobbarkompis, hon har en sjuuukt bra blogg. Men jag får la ta ett undantag när det gäller att snacka då.

http://fredricochjag.blogspot.com är hennes blogg, läs, hon skriver sjuukt bra!

Men nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0