Övningskör

Hejsan hoppsan lillebror! Nu har jag vart på A6 med mamma och Sebbe sen drog vi till Coffes fotbollsträning. Och jag har övningskört, shiet va grym jag är! Okej lite små fel men orka bry sig om dem. Det är helheten som räknas right? Jag startade i uppförsbacke med! Slå den ni! Stolt är jag nu så nästa gång blir det nog lite hysteriskt i början men det går nog över förhoppningsvis, haha!

Tog en matbit på donken när vi var på A6 med men ändå är jag hungrig, är nog för att jag inte har ätit ordentligt på 2 dagar.

Just det, när jag skulle hem från skolan så skulle jag vänta på bussen i några minuter, så jag sprang in till Röda Korset och hittade en jeans jacka för 20 kr. Inte illa pinkat va? Lite fix och don så blir den so ny! Lovley. Men nu måste jag äta lite och sen ska jag nog plugga in för mitt serbiska prov imorgon , håll tummarna!

Ha det bra :) Puss hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: nadia a.

Hello haft en bra dag? ♥ Jag har sett FLO-RIDA :>

2009-04-20 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0