Svar

God morgon, nu sitter man i skolan och ska ha svenska, ska börja med vårt sista svenska projekt i svenska A. Mmm roligt, eller nja får se . Sen ska man springa till Elgiganten på lunchen måste köpa en ny dekoder/boxer. De bytte elmätare hos oss igår och då sa min dekoder, pang, ingen tv igår kväll :( Så nu måste jag inskaffa mig en ny! Men nu ska vi börja, så här kommer en liten fråga som en frågade ....


Om jag aldrig har druckigt?, Jo det har ja, två gånger , berusad men inget mer. Inget jag vill göra om,om man säger så. Men alla väljer hur de vill göra. Som det där med socialt, jag och mina kompisar är sjukt sociala och har as roligt utan sprit så jag sätter nog en punkt där .


Kommentarer
Postat av: Sofie

Bli medlem på Sveriges nyaste presentkortssite! http://www.alltfritt.se - Superenkelt att värva medlemmar då den är helt sprillans ny!

2009-04-30 @ 11:11:23
Postat av: Erica - Gröna Lund arbetare!

Det känns bra att du har den inställningen!

2009-04-30 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0