Underbar Dag

Vaknade upp i solsken, härligt! Nu ska jag dra mig bort till mormor och morfar måste skriva ut lite saker till sommarjobbet.

Jag fick en fråga från Ida om John Bauer skolan var en slags sport "grejs". Svaret på den är både ja och nej. Vi är en hälsofrämjande skola. Det menas med att vi åker inte buss om vi ska någon stans utan vi går (om det inte är jätte långt då) och äter någolunda nyttig mat. Det finns jätte många idrotts linjer men även massa andra. Jag går entreprenör och har nästan inte lagt märke till att vi är en liten "sportig" skola. Så det är var du gör det till. Om du vet hur prolympia ser ut så är det samma. Ägs av samma människa och har samma "sport" inriktning, men prolympia är snäppet värre. Hoppas du fick svar på din fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0