Tjock?

AAAH, Det är lydia som lämnar mig i sticket heela tiden, men nog om det haha!

IDAG så var det den näst sista dagen på Huskvarna VSM Group . Tackar

Kommer sakna min LappLisa så eromt nu när vi inte kommer träffas varje dag, vi har kommit varandra väldigt nära på en så kort tid, Tummen upp!

Nu laddar jag hem Ps, om det går vill säga .... min dator vill inte alltid som jag vill tyvärr...


Min bror skall alltid hoppa och grejsa... sen stadsparken i lördags!


Dessa dagar känner jag mig inte hundra, så om ni undrar varför min blogg är äckligt tråkig så är det för att jag inte mår så bra. Men efter hårt slit kommer det nog bli bättre...


Hoppas ni får en bra dag i den underbara vädret!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tacktack:P din är ju också nice:)

2009-08-05 @ 22:08:41
URL: http://sannaord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0