BussKaos

Godmorgon på er,eller vad ska man säga när klockan är 10?! Sitter i skolan och har källkritik vilket är lite små roligt. Just nu så orkar inte Amanda och jag jobba så hon sitter och spelar sten sax påse :p haha! Idag så fick jag lite smått damp på mig själv om man  nu får säga så. Vaknade klockan 4 kunde inte somna om. Klockan halv 6 somade jag och vaknade klockan 7 och bussen gick kvart över, inte så lyckat tycker jag. Kom till bussen och idag tog Arriva den lilla bussen när de igentligen brukar ha den stora, ännu mer Lyckat!!! gå bak skrek busschaufören hela tiden men hallå, man kan inte gå längre bak?! Sen när det är fullproppat så SKA en vagn komma in i bussen med sitt barn brevid och ett i vagnen. Hon orkade inte vänta 2 min tills den andra kom, nej nej, hon skulle med denna..vad tänker de med?! Eh nu är det över haha! :p ska äta lunch nu, köttbullar! hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header

ha en bra dag=)!

2009-02-19 @ 11:28:00
Postat av: Anonym

sv: visst kan jag kolla in din blogg :)

mycket fin !

2009-02-19 @ 11:32:06
Postat av: caroline

jobbiigt när man vaknar så tidigt :/



http://celandine.blogg.se

2009-02-19 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0