Frågor och Svar.






Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen Oktober 2008, så jag är ganska ny.

Hur gammal är du?
Jag är 16 nu ska fylla 17 i juni.                                                                                                                                                                                                                                                            
 
Favoritblogg?
Jag har väldigt många som jag går in på varje dag men den som jag gillar mest av alla är http://www.nevnarien.se./ Hon tar så sjukt snygga bilder så att bara gå in på hennes blogg gör en avkopplad.

Vad gör du om tio år? 
Jag är 27 år då... troligen har jag startat mitt eget företag (som jag inte riktigt vet ännu vad det ska va) och skaffat familj. Jag skulle vilja åkta till Australien och checka läget på  olika ställen runt om i världen. Skulle även vilja åka till Afrika eller någon annan stans där det är fattigt. Jag skulle vilja hjälpa barnen så de kan få mat, vatten och en skoutbildning.

Vilket land kmr du ifrån??
Jag är från Sverige. Men min pappa är från Serbien och mamma är från Sverige så halv Serb/Svensk är jag.

Sa att det inte skulle bli så många men hoppas att ni fick svaret ni som ville ha det! :) Fråga även om det inte är frågestund.


Kommentarer
Postat av: sara

kika gärna in på min blogg :)

2009-02-21 @ 22:04:03
Postat av: sara

saaaruuus.blogg.se

2009-02-21 @ 22:04:22
Postat av: mimi with the pink blog

vad fin du är :)



min kompis är också från serbien. hihi. fast du är ju halvserb iof :P

2009-02-22 @ 00:14:36
Postat av: Anna

Nevnarien är underbar ja :)

2009-02-22 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0