Hatar detta!

-sorry för att jag inte har bloggat idag men hann inte på morgonen. Kom hem för ett tag sen. Har ätit tacos :D
Dagen var sjuukt jobbig som vanligt. Ta upp 10 kg mat och lägga upp på en hylla som är 5 meter och då menas det att man ska bära en 10 kg matgrejs upp för en ranlig stege och aaah. Det klarar man inte av men de fattar inte vår handledare! Welcome to the ritkiga livet! Nu har vi nästan fått nog. 7 timmar i sträck står vi upp och packa packa och packar upp grejer. BLÄ. Sen var det coachning. Jobbiga är de men gillar dem ändå!

Glöm icke att följa mig på bloglovin ;)


Hur var er dag :)

Kommentarer
Postat av: Tiimea

haha sötblogg

jag har frågestund i min blogg skulle bli jätteglad om du ställde några/någon frågor:)

2009-02-24 @ 19:29:08
Postat av: Juliflickan

Min dag har varit bara bra , trött som tusan.

2009-02-24 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0