Hello

Hejsan alla ! :)Nu har jag varit hemma ett ganska bra tag. Broden ville se pippi så kunde inte komma åt datorn.
Dagen började bra sen blev det värre och värre. Susanna och jag skulle varijera jobb sa han. Hmmm ja okej. Det vi gjorde från klockan 8 till 16. var att plocka upp varor. 5 pallar och den sista pallen var ENORM. Se bilderna nedan. Och då skulle vi upp för en enorm stege och bära ner enormt tunga grejer. Kommer ha sjukt ont i hela kroppen imorgon. Tack för att jag var med Susanna annars skulle de vara sjukt tråkigt. Och tröjorna gör det plus i kanten imorgon får vi as coola jobbar byxor me ;) Ha de bra så hörs vi :)



Kommentarer
Postat av: loisa

Tja, vill du också få upp till 1 miljon nya besökare på din blogg? bli då medlem här : http://www.viraltrafik.se/?lollo1212 :) Det funkar för mig, nya besökare kommer in sakta men säkert :) Det är helt gratis! Använd gärna min länk så får jag ju fler :)



fin blogg föresten :) <3

2009-02-23 @ 19:57:39
Postat av: Anonym

Hejsan, sötis! Skulle du vilja bli Veckans blogg? Jo, då kan du ju alltid vara med i våran Veckans blogg-tävlinng, det ända du till att börja med behöver göra är att skriva till oss att du vill vara med! Svårare än så är det inte, sötis! Kram på dig!

/

http://sommarungarna.blogg.se

http://sommarungarna.blogg.se

2009-02-23 @ 20:20:49
Postat av: Emmajuli

Trvis du med ditt jobb :)

Kram

2009-02-23 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0