Nöff,nöff

Kollade på nyheterna nu. Då va det en 15 årig kille som hade sagt nöff nöff till ett par poliser och nu ska han åtalas!!! Hallå?! Det ska ju inte hända något sånt för att man säger nöff nöff. De poliser som kände sig kränkta av det vet nog inte att man kallar poliser för grisar. Polis polis potatisgris, har de inte hört de eller? Hjälp säger jag bara hur ska samhället blir? Likadant mot de poliser som sa rasistiska ord till utläningar, varför ska de inte bli åtalade och få ett straff  för det? Det är ju betydligt mycket värre än att säga nöff nöff. Jag blir lite lack på detta! Varför ska man säga rasistiska saker till utläningar? De är lika mycket värda de med. Och det kanske inte var jätte smart att säga nöff nöff till poliserna men ändå?! Ha de bra och tänk igenom vad ni säger INNAN ni säger det. Nöff Nöff

  

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

haft en bra dag ? =) kram

2009-02-11 @ 01:05:30
Postat av: Cate

Hej!!

Jag håller på och letar upp alla bloggar jag kan hitta. Jag behöver nämligen hela bloggsveriges smakråd! Vi ska snart montera upp vårt nya fina kök och jag vet inte om vi ska behålla det grönt eller måla det blått. Vad tycker du?

Bilder finns på min blogg!!

Kramis!!

2009-02-11 @ 05:21:31
Postat av: Bea

fin blogg! Allt bra med dig? KRAM

2009-02-11 @ 06:51:35
Postat av: Anonym

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896



(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

2009-02-11 @ 11:50:13
Postat av: Peter

Självklart var det fel av poliserna att använda skällsord, men vad kan man förvänta sig?

Poliserna hade fått sten, glasflaskor och brandbomber kastade på sig. Rosengårdarna bedrev ett krig mot poliserna. Klart man förstår dom, även om det var fel.

2009-02-11 @ 17:09:02
Postat av: JnLmodels

sorgligt... Men det är so mpeter skriver, ett krig mellan poliser och ungdomar idag "/



Det är tungt att vara nästan ensam kille här ute i bloggvärlden, och framför allt som fotograf. Det är ju nästan bara tjejer . Så df, har jag även ett förslag, prenumerar du på min blogg på bloglovin, så prenumerar jag på din! Det skulle hjälpa mig otroligt mycket och skulle vara kul med din bedömning av bloggen! :D

Säg bara till när du börjar prenumerera på min så börjar jag självklart prenumerera på din!

(Min blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Jag har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-02-17 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0