torget dag.

God morgon alla läsare ! Idag vaknade jag klockan 4 av att jag kallsvettades och hade kramper. Det gick över så somnade om till klockan 9. Då gick jag upp och duschade och sen drog det iväg till stan med mamma och sebastian. På torget hittade jag converse, de är riktiga men de är ett liitet fel på deconverse_allstar_optwhite_m_01.jpgm så de sålde ut dem för 300 kr och jag har alltid velat ha ett par så vad gör ett litet fel? Så de tog jag eller mamma :p haha! Sen köpte vi munkar och gottade oss. Drog senare till stan och och sen till a6. Nu är vi hemma. Det är underbart väder så kanske man ska sätta sig ute i solen ? Får se, skulle nog hitta på något med Lydia, det var 1 vecka sen nu!!! gaaasch vad jag saknar henne!

Och Josse som undrade vilken skola jag går på osv. Jag går på John Bauergymnasiet,

entreprenörsprogrammet. Ni som inte fattaar var det betyder så är det att bli egen företagare. I klass Bergakungen :)

Ha en bra dag så hörs vi snart


Kommentarer
Postat av: Johanna

Går du i samma klass som karl filip???? har för mig att han går där...

2009-02-28 @ 12:45:56
Postat av: starcevic

Johanna, nej det gör jag inte men jag går tsm med två som heter filip :p

2009-02-28 @ 12:48:34
Postat av: Alexandra

hejhej :) vad fin blogg du har!

2009-02-28 @ 13:54:47
Postat av: Anonym

Ah, min pojkvän gick på John Bauer. Inte samma linje...

2009-03-01 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0