4 Jan

Okej sjukt knäppa dagar har vart nu och jag har inte orkat skriva om dem. Det ni behöver veta är att jag har vart med Lydia varje dag. Sjukt om ni frågar mig, men underbart<3

Och vi har ju gått in på 2009 :p liiite efter men bättre sent än aldrig. Det kommer ta ett år innan jag börjar skriva 09 på allting nu för jag har precis kommit in i 08 skrivandet ;) hehe. Nu har jag även skaffat förlängninsladd till internet så nu kan jag ligga i min underbara säng! :D

Vi avslutar med en bild på mig och Lydia .






Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

nemen! vem har skaffat blogg?! :D haha :) på biltema actually!

2009-01-05 @ 10:07:14
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

nej jag är från skara egentligen :) Flyttade hit för 1½ år sedan :)

2009-01-05 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0