Lördag?!

Okej, lördag då tänker man skoj, godis och umgås med vänner eller liknande. Vad har Nathalie gjort idag då? Hmm. Jo jag har vart på torget med min mormor. Och sen har jag vart men Lydia och Malin. Lydia skulle till Habo på kvällen så det blidde bara jag och Malin. Och vad gjorde vi? Det vet vi inte ens själva. Vi hade så sjukt tråkigt att jag dog. Efter 5 timmar beslöt vi oss att kolla på en film. Nu sitter man här och är dödstrött. 

Blondinbella kunde vart lite bättre!

Och jag har inte kunna logga in på min blogg idag så det är därför jag är lite efter med inlägget. 
Ha en bra kväll!

Bilden är det jag och Lydia ! 
 


Kommentarer
Postat av: Wallentin

Riktigt fin bild! Ni kunde ju åkt skridskor med oss ist för att ha dööö tråkigt;D Puss på skärten :*

2009-01-11 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0