Dåligt väder och skolavslutning

Yes, då var första året avklarat på gymnasiet. Känns konstigt att vi redan har gått ett helt år! Nu väntar 2:an och egna företag! Ser fram emot det. Jag hade en vit tunika och ett par tjocka strumpbyxor för vädret vill inte vara somrigt. Duggar lite då och då!

Efter vår avslutning som bestod av fruktansvärt dåliga dansare och människor som sjöng, vi sjöng inte den blomstertid nu kommer eller nationalsången, konstigt! I allafall så drog den delen av klassen som ville hänka, till pizzeria och käkade oss mätta. Sen drog vi och sa hej då till Robertha och så var de ja Nisse och Ludde kvar, de gick till piren medans jag missade bussen. Så jag gick och lunkade på staden och tog nästa buss och nu är jag hemma. Så där fick ni allt!

Ikväll är de Ad:s 9:or som slutar! Ska gå och kolla på dem, ska bli skojsigt.

Ska troligtvis lägga in outfiten senare om min dator inte pajjar på cupen. Ha en bra dag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0