Klädsim

Nja inte min grej, simmade VG men gaasch vad jobbigt det var! Ah sen så var de hoppa från 3 meter. Klasskompisarna fick damp på mig för jag var den ända som inte vågade. Så efter 35 min när alla hade gått och jag stod där uppe komm Jenny och tog min hand och vi hoppade tillsammans. HAHA vad romatsikt det lät ;). A, men när Jenny hoppade stod jag kvar men sen hade jag inget val för hon höll ju i mig HAHA. Skoj, sen solade vi. Tänkte att jag skulle lägga på de som jag solade igår. Nu ska jag inte sola förenstorsdag eller nästa vecka får se. Och min blogg blir så HÄÄÄÄÄR stor hela tiden ,ballt!. Nu ska jag laga den ända maten jag kan(om ens det) Makaroner! :)

Hörs snart <3

Kommentarer
Postat av: amela

lycka till på idol uttagningen :)

2009-03-24 @ 12:42:16
Postat av: johanna

hej :) fin blogg du har !

Jag slutar nian i år och ska söka till JB, men har hört så många olika uppfattningar om entreprenör programmet.. vad tycker du om det? :) kram

2009-03-24 @ 12:43:24
Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

lycka till i idol...



www.gotteochvi.com

2009-03-24 @ 12:59:50
Postat av: Mattias

Gå inte dit! Om du vill satsa på musiken ska du INTE vara med i Idol! De som är med där är slit och släng-produkter som produktionsbolagen behandlar som skit. Sök in till musikhögskolan om några år i stället om du nu vill satsa. Jag tycker synd om tonåringar som tror de ska komma någon vart musikaliskt genom att vara med i Idol. Skriv egna låtar istället och satsa på att ev etablera dig om 4-5 år istället, då kommer du ha en bra grund vilket gör att du kommer vara i branschen mycket längre än de s.k. "Idolerna". Tänk på att ingen som vunnit Idol har fått någon framgång efter programmet.

2009-03-24 @ 13:00:09
Postat av: NELLIE

kommentera gärna mitt senaste inlägg som heter "en fråga till er" och skriv vilka skor du gillar bäst av dom på bilden. kram! :)

2009-03-24 @ 14:05:29
Postat av: jocko

gör det som känns rätt

bra du kan känna det

men det är nog en tuff branch

hoppas det går bra

kolla



unzip.se

unzip.se



billigast snyggast underkläder

2009-03-24 @ 14:17:58
Postat av: Daniella

vad fin blogg du har :)

2009-03-24 @ 15:18:08
Postat av: Miranda

Hejhej :) Jag tycker också att det är läskigt att hoppa ifrån 3an :P Hur har du lyckats få så många läsare?

2009-03-24 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0