Svar

Kan du lägga in en film där du sjunger så vi får höra?
Inte just nu, har sjukt ont i halsen men kanske senare, någon gång i framtiden ;)
Vad pluggar du till?
Entreprenör på John Bauergymnasiet (egen företagare för er som inte vet vad det betyder)
Och ska du verkligen söka till idol?
Ja, men nu får jag se i och med att min röst inte är hel...
Isåfall har du en bra röst?
Ja, eller de flesta tycker det. Du får fråga de som känner mig ;)
Varför började du blogga?
Jag har haft en blogg ,jaa, vet inte hur länge. Och en dag så tänkte jag göra en annan. Och så fortsatte det. Vet inte varför, tycker det är skoj att skriva.
Har du pojkvän?
No
När fyller du år?
24 Juni
Hur långt tror du att du kommer gå i idol?
Bra fråga, vet inte...
Haft en bra dag?
HAHA aaa förutom att jag är sjuk så ja.
Vilken är din favoritfilm?
Oj, Torkel i Knipa ;) Nej, jag gillar alla filmer som har humor. Kan faktiskt inte säga en så på rak arm.
Ska du va med i idol ?
Jag ska försöka.
Du är ju sjukt söt! hur sminkar du dig? om du använder foundation, i så fall vilken?
Tack :) Jag använder bara maskara kanske lite rouge ibland men annars inget annat.
Alltså om du inte går vidare då?
Jag är inte inställd på att jag ska vinna hela tävlingen inte ens att jag kommer gå vidare från första juryn. Tar ett steg i taget.

Vart kommer du ifrån?
Sverige, men min pappa är från Serbien så halv serb är jag men kommer från Sverige.
Vart bor du?
Jönköping/Huskvarna
Vad sjunger du för musikstil, elr lyssnar?
Okej jag har världens konstigaste musiksmak. Disney ,80-tals musik, rock & techno. Allt utom hardcore. Sjunger helst disneylåtar och  balader.
Hur gammal e du?
 
Fyller 17 nu i Juni.
Va heter du?
Nathalie Starcevic
Va har du för skostrlek?
37
Vad är ditt favvoplagg eller favvopryl?
En tunn kläning från JC som är grå men gröna kvistar och blommor på. Pryl, min mobil ;)
Vilket kortspel gillar du mest?
Vilken fråga, haha ehm vet inte kan inte så många. Men kanske Ullabella.
Va går du för sport, går du på nån sport?
Ja, jag spelar basket och coachar i basket. Har coachat i 3 år nu och spelat själv i 7 år.
Pratar du serbiska?
Yes.

Vilket datum kommer du alltid att minnas? varför?
27 Januari 2006 när min bror föddes. Och det var exakt då för ungefär 20 år sen min farmor dog. På samma dag..

Så nu ska jag dricka mitt té ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh, himla fin blogg hörru!

Tycker allt att du borde vara med och tävla om att bli Veckans blogg hos mig. Kommentera bara inlägget "Veckans blogg" and you are in! :)

Ha en fin fredag :)

2009-03-27 @ 16:55:00
Postat av: » ROLIGHETERNA

kul lista :)

2009-03-27 @ 16:58:31
Postat av: » ROLIGHETERNA

Kul lista :)

2009-03-27 @ 16:59:29
Postat av: Andreas

nice :)



Hoppas du har haft en bra fredag en så länge och att du kommer få en bra helg! Ha det bäst.

2009-03-27 @ 17:54:59
Postat av: Nicole

Var gärna med i min designutlottning som avslutas idag kl. 19.00 :)



http://xoxonicole.blogg.se/2009/march/designutlottning-var.html

2009-03-27 @ 18:00:42
Postat av: bells

fin blogg

2009-03-27 @ 18:01:10
Postat av: LINA

Underbart med lördag :-) Kika gärna in min blogg också, bjuder på massvis av bilder, shopping och chihuahua ;-)

2009-03-28 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0