Svettig Nathalie

Nu har jag kommit hem från min (förra) Apu, har sagt nu att jag inte kan vara där för jag har fått ett annat. När jag skulle åka hem passade inte 13 bussen med mig 15 , blev tvungen att vänta i 30 min. De orkar man inte! Så Nathalie började gå, upp för den låååååånga backen, jag tävlar alltid mot bussen när jag väl börjar gå och jag vann idag igen, bussen hann inte komma, jag var framme när bussen inte ens hade vart på esplanaden typ :)  Stolt! Tror ni att jag är svettig nu eller :p?

MEN som vanligt så äter inte jag. Och som vanligt så blir jag utmattat lätt när man går så lång, och som vanligt blir jag helt yr! Äckligt.

Nog om det!

Nu ska jag ringa runt lite, ha de tills ja skriver igen :)

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack snälla du för gratulationen :)!

KRAM

2009-11-16 @ 17:53:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

fin blogg :)

2009-11-17 @ 22:26:24
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0