Höst



Wow, vilken dag hitills, har var sjukt duktig. Jag tänkte att nu måste jag ändra på mig så jag gick ut och fotade i det härliga höstvädret. Blev ganska nöjd men det spelade inte någon stor roll utan de var så sjukt skönt att komma ut och inte sitta framför datorn hela tiden.

Tänkte fortsätta på min höst design dock tror jag att de kommer bli en jul design istället men vet inte riktigt ännu...

Kom nyss hem från en basketmatch mellan Oskarshamn och Brahe, det var mitt gamla lag som spelade eller aah, gamla och gamla, de har blivit ett helt nytt lag kan vi väl säga då :) De var as gött, tyvärr blev jag så sjukt spelsugen men vet att jag aldrig mer kan spela :( Men men , jag är ju tränare så jag håller ju alltid på med basket på något sätt :)

Igår beställde vi hem massa grejer till min kamera, mamma och pappa betalade ♥ Ska visa dem senare i veckan när de har kommit.

Känner att jag har fått tillbaka blogg"glöden", härligt!

Nu ska jag redigera bilder och göra designen och massa annat, Take care ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tackar :)

Ha en fin kväll

2009-10-31 @ 17:20:56
URL: http://ciaobellasanna.blogg.se/
Postat av: CLIP

haha, ja det råkade ju bli så=)

tack detsamma!=)

2009-10-31 @ 17:30:21
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0