1000 inlägg



Helt sjukt! Redan 1000:one inlägget? Vad hände?
Jag har haft ett littet uppehåll från bloggandet i några dagar för jag vill få de perfekta 1000:onde inlägget men efter att jag hade tänkt klart så finns det inte som heter perfekt och inte perfekt. Det är min blogg, jag skriver vad jag vill, om ni vill läsa det så får ni annars gör ni inte det, mer än så är det inte? Så jag vet inte rikigt varför jag satt i dagar och försökte få till ett sjukt bra inlägg, för vad är perfekt?
Om det står "hej idag mår jag bra hej då" är det ganska perfekt för mig, men kanske inte för er?
Jag kan inte säga detta är perfekt och detta är inte det men nu har jag fått ihop en text om mitt 1000:onde inlägg och jag tycker att det är perfekt! Mer än så kan det inte bli!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tiden går fort när man har roligt:)

2010-04-30 @ 17:12:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0