Coachmöte

Ska snart dra iväg på coachmöte! Sen ska jag färga min äckliga utväxt! Den är H e m s k. 
Sen ska jag kolla på OC. Säsong 2 snart avklarad efter 7 dagar, gött!

Idag är inte min dag 
Först kokade jag vatten och la ner äggen efter de hade kokat upp. Sen så skulle jag dela en avocado, då skar jag mig rätt genom fingret! BLOD! Sen har jag humörsvägningar och börja gråta för allt! Och jag vankade tidigt idag för att gå upp och coacha och nu ska jag iväg på ett basketärende till! Behöver jag säga mer?
Och nu har min depp period börjat!

Imorgon är det skola
och jag är glad att komma till den vanliga vardagen, inte sova bort dagarna! Men lovet har vart det bästa hitills!! Jag har vart träffat någon nästan varje dag, jag, Nathalie Starcevic har vart social! Inte ofta det händer!

Mycket tex. Kanske hör av mig sen efter mötet!

Ciao

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Varsågod :)allt bra med dig?

2010-04-11 @ 20:44:38
URL: http://www.hannahborg.se
Postat av: nicole

grymt snygga ringar som du har på headerbilden! vart kommer dom ifrån? ;)

2010-04-11 @ 21:23:48
URL: http://nicoles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0