LYCKLIG, HV♥, GALEN kväll.


GALNA BILDER! Det får man ha när HV vinner SM GULD
Jag kan inte beskriva med ord min lycka till att HV vann, lika så kvällen! HELT UNDERBAR, dock frös vi men det var det värt!!!
Vi åkte 19.30 till Juneporten, när vi hoppade på 13 bussen hördes det ett glatt jubel och sång! HVHVHV!!! Det gjorde inte det sämre!
Åkte i en PACKAD buss, folk kunde inte komma in eller ut, hoppade av vid rådhusparken, gick bort mot Juneporten. MASSA bilar tågade genom stade och MASSAA folk. HELT galet.
Det blev tjafs mellan några utlänningar och svenskar, utlänningarna jagade bilen som svenskarna satt i och först var det 2 som sprang sen blev dem från 2 till 50 på 4 sekunder. HAHA jag dog av skratt. Sen gick vi runt och skrek och sjöng med Jönköpingsfolket, träffade grymt mycket människor som jag inte har sätt på galet lång tid och även dem jag umgås med nu ;) Jag älskade det! Sången, glada människor, SM guld, man kunde se ut som jag vet inte vad & ingen brydde sig´, man kunde skrika högt och man får respons på det! Jag är lyckligare än lyckligast! 
Köpte även HV T-shirten! Bild kommer!
Dock kunde vi inte stanna kvar och titta när laget anlände men de kommer fler chanser i veckan. ♥

Jag kom hem nu, 00.30 så jag har vart ute i det kalla en lång stund. Nu har jag krypit ner i min säng och ska sova, imorgon måste jag plugga matte!

Mycket text, en klapp på ryggen om ni orkade läsa :)

God Natt mina braiga läsare!!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VaADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) hade du en bra lördagskväll? :D

2010-04-25 @ 08:47:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

hehe härligt

2010-04-25 @ 10:30:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: irriterad på äckliga tjejer

vem fan e den blonda fläskläppen?

2010-04-26 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0