Busskaos

Men hallå! Jag hade en blogg med, så var det!
Idag har jag vart hos min fina vän Malin, ätit ben & jerrys (stavade jag rätt?), kollat på karate kid med henne och hennes syrra. Klara, Julia, Kate, Harald, Efa kom även över senare på kvällen, då jag fick busspanik.

Det var så att jag trodde en buss gick senare när jag dubbelkollade var klockan 21.38, bussen gick 37, jahopp, den sista från habo liksom, efter 1 minut insåg jag att Malins klocka som jag kollade på gick 5 min tidigare, då la jag benen på ryggen och sprang och hann med bussen, när jag kom till esplanaden för att byta buss såg jag att min buss väntade, jag gick dit och såg den passera, KUL! Sista bussen för natten....som tur var bor mammas moster i huskvarna så jag gick till henne för att be om skjuts. Nu sitter man här, ont i huvudet, skall snart sova! 
 
Tråkigt inlägg, jag vet. Förlåt!

Ska jag börja med dagens outfit igen? är lite sugen men vet inte om ni läsare vill se sånt? tell me!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt!



Tack :)

2010-08-10 @ 10:27:11
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej!



Jag driver en musikblogg med bla musiktips, egen musik och lite annat.

Om du tycker att den här kommentaren är en möjligvis störande kommentar så ignorera den, men det uppsakattas som du ville kika in.



Hare gött!

2010-08-10 @ 10:36:44
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dagens outfit är alltid kul! :D

2010-08-10 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0