Nathalies Dilemma!


Jag har ett STORT problem! I slutet av September kommer jag få mitt studiebidrag, 1050 :- Innan det sker måste jag ha massa saker! Det jag måste ha är fritidskortet och pengar till sSockholmsresan som jag och mina vänner ska åka på den 10 September.
Och som ni ser på bilden har jag bara 320 :- på mitt konto...hur gick det här till? Innan sommaren hade jag runt 5000 :- FEMTUSEN! Fattar ni vad jag har levt pklippa många grannars trädgårdar å denna sommaren? Förklara det för mig tack, för jag vet inte själv.

Jag hatar att låna pengar, jag måste be mamma och pappa betala mitt busskort, för det är dem som föräldrar skylldiga mig, tycker jag...haha!

Jag har letat jobb hela dagen, jag skickar in mitt CV till allt jag ser, men inget händet! Jag får aldrig något jobb, jag behöver ett så sjukt mycket! Kan inte bara ett jobb hoppa ner i brevlådan här hemma?! Skulle underlätta allt!

Ne, nu ska jag inte klaga, jag får lämna kortet hemma när jag drar till skolan (har ett köpcenter jämte skolan) jag får äta i skolan varje dag och inte ut OCH jag får klippa många grannars trädgårdar om jag vill ha pengar....

Bye!

Kommentarer
Postat av: Miss C

Gud va fin banner! Gillar att Ior är med, och Disney-tecknet i hörnet. Kul! ;D

2010-08-25 @ 12:58:21
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0