Vad tänker vi med?



Varje
år gör Sverige fel om och om igen. Pain of Salvation vann över Linda Pritchard? Linda hade ett grymt nummer en go låt som skulle gå hem i Eurovision, jag lovar att hon skulle vinna allt! Inga tvivel! Österuopa vill se sånt här! Inte någon kille som står och sjunger till en synth och "bandet" som står i bakgrunden som fån och inte gör ett skit med sina instrument(?) Jag kan inte riktigt fatta var Sverige tänker på, ska detta vara ännu ett dåligt är för Sverige?

Salem al fakir gick vidare och det tycker jag är rätt! Han har en bra utsrålning på scenen, glad och positiv.

Ola hade en bra låt, dock saknade jag ett bra framträdande. Vart var dansarna? Ola stod där själv och då  blev allt sämmre.

Jenny Silver, ett skämt. Har hon övat in dansstegen själv eller vågar man kalla det för steg?

Jessica Andersson, bra låt. Inget mer tyvärr...tyckte att det sprack i dem höga tornerna..

Frispråkarn, Ja, nu fattar man varför han är Singel?

Anders Ekborg, En bra och mysig låt men inte framträdandet.

Dem som kom till final var Ola och Salem.
Andra chansen var Pain of Salvation och Jessica
.


Nathalie tycker
Dem som jag tycker skulle gått vidare till final var Linda och Salem.
Andra chansen skulle vart Jessica och Ola.


Kommentarer
Postat av: KARIN

Aa, jag måste nog springa och köpa dom imorgon..

2010-02-06 @ 23:06:58
URL: http://karinfredriksson.com
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov gott ^^,

Hoppas du får en toppen bra dag imorrn (idag)!!

Kraaamis ;>

2010-02-07 @ 02:14:42
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack för din åsikt och vad kul att du gillar dem! :D Tyvärr kan man inte beställa redan nu men vi ska försöka vara igång om ca 2 veckor, jag hör av mig då det är dags!

2010-02-07 @ 11:02:54
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0