Leende Grönbruna ögon


Ett Leende! Ett Sms från Jenny, hon mår bra, vetan om att hon gör det är grymt gött! 
Drar snart till Gullbranna för leendet ännu större och att man drar till Serbien med Lydia dagen efter att man har kommit hem från Gullis gör ju inte leendet mindre.

DOCK finns det en STOR hake, jag kommer träffa Jenny på söndag, sen på måndag drar jag till Serbien och kommer inte få se henne på 3 veckor!!!!!! Detta Suger.

Annars lever jag livet, hänger mycket i Habo hos en ung dam, Klara! Hon är faktiskt väldigt bra! Jag lovar mycket, ni skulle få se vad jag har shoppat osv, men vet ni? Jag tror faktistk inte att ni är så intresserade av det så vi lägger det på hyllan!

Jag kommer blogga lite innan Gullbrannafestivalen som är på Torsdag, sen drar jag och bloggningen kommer SUGA i flera veckor, surt va?!

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0