Vart är vattnet?



Solen lyser över Jönköping även idag, kommer nog vara den sista dagen om jag har hört rätt? Idag ska det solas för fulla muggar! Vill få med någon fåne till brunnstorp så man kan sola OCH bada, det finns en nackdel, ALLA JOBBAR! Varför fixade jag inget jobb, varför? Fast dem som jobbar kanske inte kan ta vara på solen lika mycket som jag? Det låter bra, vi säger så!

Ut i skogen?
Nu ska jag ut i solen, blir nog en vandring med kameran, jag är liten fegis när det gäller skogen, jag vågar ALDRIG gå i skogen själv, dag som natt, spelar ingen roll! Jag vet inte vad det är som gör att jag är så rädd, de är nog för att man är helt själv i en stor skog med massa växter och djur. Tänk om en orm kommer? Vad gör jag då, eller en älg! hahaha jag är larvig, nu ska jag övervinna min rädsla.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0