confused


Sitter och gör streck i photoshop...då har man inget liv. Ska sova snart, behöver det!
Natten var förjävlig. Jag somnade 7 på kvällen (la ner datorn på golvet, den var fortfarande på) Vaknade 01:40 och kommer på att datorn är på, ja men grattis! Nathalie ska stänga av den men fastnar i cirka 1 och en halv timme. Nathalie stänger av datorn, försöker sova, funkar inte. Efter mycket lyckades hon somna runt 5... gick upp 08.00 (tack för sovmorgon) åkte till skolan halv död. Har vart död nästan hela dagen så äckligt trött. Imorgon är det praktik med! Måste sova ut! MEN sammtidigt som jag är nästan helt dör är jag är äckligt lycklig, jag vet varför, men det är inget som jag tänker ta upp här! Men det känns så bra och jag är glá.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0