Dagen HAHA

Alltså, ni fattar inte hur kul jag har haft idag. Jag var på praktik idag och sen åkte jag till Linn för att hämta stege och annat till mässan på lördag (UF-MÄSSAN), JAG skulle förstås hålla i stegen på bussen till skolan, jag dog av skratt. (bildbevis kommer)Sen träffade jag Ingrid på bussen, vi snackar om hennes lilla party på lördag sen slår det mig att det är idag hon fyller 18!!! Panic, haha ! Grattis Ingan :D

Snart ska jag till gnistan? och kolla på Klaras musikal! :D Skoj.

Jag har inte mycket inspiration för något just nu. Allt är tråkigt, vädret, livet ja, allt! Ni får stå ut med tråka inlägg eller inga alls till jag är på topp igen! :D



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :D

2010-03-18 @ 21:18:37
URL: http://fashionandphotos.blogg.se/
Postat av: crem

fin header du har fixat:).

2010-03-18 @ 22:03:47
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0