Konstigaste drömmen!!

När man inte kan sova ordentligt drömmer man massa skit, jag drömde att jag sov, någon kom in när jag sov och fixade och donade med mina ben. När jag vaknar (i drömmen) så känner jag att mitt vänstra men är sticksigt, typ som om att jag inte hade rakat de, sen när jag kollar så sticker massa stål grejer upp. Som krokar.. Jag börjar dra ut en och en och det gjorde så sjukt ont för på stålgrejerna var de knutar som skavde upp när jag drog ut dem ur benet. Dessa stålsakerna var från mitt knä till fot så långa var dem. Efter några timmar av smärta hade jag fått ur alla tills jag märkte en stor på vaden. De var som en fjäder utanpå och jag började dra, sen märkte jag att när den hade nått sitt slut så var det en stor boll i slutet av stålvajern. Bollen var alltså inne i benet. När jag drog kom de fiskekrokar som satt fast i stålgrejen. Alltså personen hade kopplat ihop stålvajen med fiskekrokar.

På något höger var jag hos Linns mamma och hon var utbildad sjuksköterska, hon började dra men hålet på vajern var runt 2 millimeter och bollen var 6 cm? Sen tog hon tag i en sax och jag skrek äckligt mycket, hon började klippa i mitt ben och smärtan härdade sig. Men det lustiga var att det började aldrig blöda utan denvar som ett skinnben och under det var det ett till ben. Bollen var en genomskinlig gummiboll med en plastfjäril i.
Mitt sår läktes men det såg förjävligt ut!

Fattar ni vilken fuckt up dröm

Fattig bild, bilderna är tagna från google men jag har försökt pussla ihop det lite så ni fattar. Ni ser "krokarna" Fiskekroke, bollen som är under huden och fjädern samt vajern när man har dragit ut den.


Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Tack så mycket :D

2010-03-24 @ 21:00:43
URL: http://brunettbloggen.se
Postat av: Brandon Lee

Se det positiva med mardrömmar,.gratisunderhållning, man slipper att gå på bio och glo på skräckisar,.och betala för det, och så spelar man själv huvudrollen,får agera stjärna över en natt:) Ha det.

2010-03-25 @ 10:48:53
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0