Grillkväll i Fredags

Tänk att det är fredag nu då ;)
Jag, Jenny och Lydia blev upphämtade av Klara som övningskörde och vi drog mot Habo, åkte till Tobbe som inte kunde få igång grillen, efter halva tändvätskeflaskan började det att fungera, bra bra! Jag grillade (JAG grillade, såg ni vad jag skrev?) Jenny satt som vanligt och kollade på, haha! Kvällen blev bra bra!

När vi åkte hem trodde jag att vi skulle , åke med Jakob, haha som en dåre, åkte ner i cykeltunneln under tågrälsen, där ska bilar inte åka, haha! Sen körde han i 120 när de var vägarbete och rekomenderad hastiget var 50...hm..MEN vi hann med bussen och kom hem väl skinnat!


Bilden är inte den snyggaste, men den ända där man ser vad jag hade på mig iaf! Cykelbyxor kommer jag lätt börja leva i nu.

Klara kunde INTE grilla ;)

Kommentarer
Postat av: millie

Åh vad gott! =)

2010-05-17 @ 18:57:23
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0