Stockholms hjälp.


Bli era converse snören också svarta?
Veckansblogg tävlingen sket jag i, det var få som anmälde sig och jag orkade inte denna veckan! Men en som anmälde sig var min goa kompis sofia, hon kan få en liten gullig länkning till hennes blogg här.
Nu har jag vart snäll, behöver inte vara snäll på hela dagen nu :) Gott Svante!

Imorgon ska jag till stockholm med min klass och jag behöver fetans hjälp!!! Vi kommer sova över tills på tisdag och då har vi 4 timmar fritid att springa runt på staden. Jag har fyra butiker jag måste gå in på och jag vill veta vart dessa ligger!!! Så man hinner springa till dem på 4 timmar ;D Ni som vet kan ju kanske säga det till mig med en liten kommentar?
1. Monki
2. Topshop
3. Glitter
4. Cocoo

Tackar!


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe tack, men tyvärr inte, det här tar nog några dagar så OTROLIGT genomförkyld, massa snor och hosta haha blää, hoppas du mår bättre:)

2010-05-09 @ 10:40:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lina

Monki finns på Drottninggatan och i Skrapan på Södermalm (hoppa av vid medborgarplatsens T-banestation och gå efter Götgatan mot Globen). Topshop finns i Gallerian inne i city vid sergels torg. Glitter verkar också finnas där, och Cocoo finns på Söder. Kolla internet innan så hittar du säkert :) Lycka till!

2010-05-09 @ 19:19:04
Postat av: sofia

Vad sött du är då (a)

hahah ;)

2010-05-10 @ 18:13:19
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0