drömmar....

Nu kommer lite saker men som är lite skoj att veta men som inte är något tvång:)

Mina drömmar:
Ända sen jag var liten har jag velat att bli artist, teater människa eller modell. Modell lyckades jag med när jag var mindre, var modell för Huskvarnas kläder och produkter, nu är jag 3 cm förkort för att bli modell.. :( teater har jag ALLTID älskar, kommer alltid att göra. Jag är en liten teaterapa. Vill börja på teater men måste stå i kö för att komma in , de är surt och kan ta flera år :( När jag började med det i skolan som ett projekt fastnade jag för de och känner att detta är min grej , men stå i den kön bara för att komma in de orkar jag inte. Sjunga, jag började att sjunga innan jag kunde prata ordentligt. Kan sunga , tkr jag och mina vänner iaf. Har spelat in egna skivor när jag var liten inte bra! blir chockad när man hör dem. När de var pjäser och musikaler i skolan var alltid jag huvudrollen. Men

 

när jag började 7:an så fick jag hjärnsläpp eller något. De är något som säger i mig att jag kan INTE sjunga du kan inte inte inte. Men jag vet att jag kan och på det viset vågar jag inte stå på sen och sjunga. Vill söka till idol men kommer att svimma.... Jag behöver hjälp med detta för min högsta dröm om man slår ihop allt så är de att bli en musikalartist. Fatta vad underbart att stå där och sjunga och förmedla budskap till publiken. Jag kan stå och spela teater för 1000000 människor men kan tyvärr inte sjunga för 3 personer. Sång lektioner måste man me köa för.  Det är min högsta dröm och om de skulle kunna gå i uppfyllelse skulle jag kunna göra nästan allt... men man får inte allt i livet, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym på att sjunga ;D

2009-02-28 @ 01:00:44
Postat av: andrea

vad gör du för linje på gymnasiet? eller vilken linje ska du gå? :)

2009-02-28 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0