God morgon!

Vilken härlig dag, solen skiner, fåglarna sjunger utanför mitt fönster, allt är så perfekt!...kunde det vart, det är regn, molnigt, inte en fågel i sikte! SKIT tråkigt.

Igår blev det Harry Petter som min bror skulle sagt, jag och Lydia knarkade alla filmer utom 4:e i Serbien för den hade vi inte med oss, så igår blev det den 4:e filmen och lite Scrubs.

Idag ska jag.....ja ni, vad ska man göra? Ingen aning, får se vart dagen leder mig, känns att det kommer bli bloggspåret typ.
HA!




Den Serbiska Maffian intar Sverige

Kommentarer
Postat av: cluuccckkiii

HÄJ JAG TYCKER ATT DET ÄR JÄÄTTE KUL ATT DU OCH LYDIA ÄR HEMMA. HIHI. VET DU? JAG SÅG DITT INLÄGG FÖR ETT TAG SEN, ÅH VET DU? DU ÄR OCKSÅ RÄTT BRA. ELLER TYP, AS BRA! DU ÄR COOL OCH DIN BLOGG OCKSÅ. HIHIH. LEKA SNART? HIHIHIH, PUSSS. HIHIH

2010-08-01 @ 13:52:24
URL: http://cklaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0