11

ÄNNU EN SVENSK MEDALJ

Johan Olsson spurtade sig till en bronsmedalj på herrarnas femmil. Längdskidor!

Jag är super glá, den sista svenska medaljen och de blev hela 11 medaljer. GÖTT SVERIGE!

Nu spelar USA-Kanada - hejja USA(!!!)Och nu gjorde Kanada 1-0... hm..

Bara några få timmar kvar så är OS över...vad gör jag då med mitt liv? svt.se/os är den mest besökta sidan på min dator de närmsta två veckorna. Nu då? :(

Jag kommer vara 20 år nästa gång OS sänder och då är de sommar OS...men 20 år(?) o.O



Kommentarer
Postat av: sabina

visst är dem !! :D dem från acne är inte helt fel dem heller ;) och ja visst är det tråkigt att OS är slut :O kommer kännas tomt haha

2010-02-28 @ 23:25:00
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: Evelyn

sv; ja det ska bli jättekul och anledningen till att vi ska vara där "så länge" är att vi var där så länge sist och tyckte det var lagom + att två veckor känns lite för kort med tanke på att vi vill åka runt så mycket som möjligt :D

fin blogg du har :)

2010-03-01 @ 02:55:45
URL: http://eevelynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0