Dåligt Nathalie

Jag vet om att det är dålig uppdatering, men det har slagit mig att på måndag när vi ska lämna in datorerna till skolan kommer jag inte ha någon! Inget PS, ingen dator! Det funkar ju inte, får fjäska för mamma och pappa! Och detta gör mig lite depp MEN vi tackar herr sol som har kommit till JKPG samt berget i Huskvarna för att liva upp denna dag!

Imorgon och på fredag ser inte fel ut!  Lördag kunde kanske bli lite bättre, men vi klagar inte!

Nu är jag RÖD i fejjan, och solfrossa har börjat komma!
Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: neli

Va skönt att ni slutar tidigt :) Det är ju så tråkigt att sitta på lektion när man ser hur fint det är ute.. Man blir ju deprimerad :P Jag ska dra hem tidigare imorgon så det blir solning för mig också. Blir baksidan här också haha. Lär nog inte kunna sola framsidan imorgon. Det svider som fan i ansiktet :(



KRAM sötsak ♥

2010-06-02 @ 21:22:35
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Forstod mig inte alls pa sommaren nar jag var liten men nu alskar jag att det blir varmare! Tror det hade med getingar och mygg och annat att gora mer an nagot annat iofs.



Sv: Ja det forstas, slipper ju sitta i koer och betala skatt och sa. ;) Alltid ett plus!

2010-06-02 @ 23:52:53
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: ellensjo - en personlig fotoblogg

så härligt med sol och värme :)

2010-06-05 @ 20:19:02
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0