Rödgrönt.

PolitikPolitikPolitikPolitikPolitik det är det enda som man snackar om nu innan valet, kul kanske endel tänker, tråkigt för vissa andra. Jag vet inte riktigt om jag tycker det är kul eller tråkigt, det är intressant, viktigt och väldigt bra att veta vad som händer i sitt land, men särskillt kul är det nog inte..eller? Jag är i mitten när det gäller den frågan!

När det gäller vad jag ska rösta på så kommer jag säga rödgrönt, inget mer. Vill inte yttra min politiskaåsikt för alla som läser min blogg. Och då kanske ni undrar varför just rödgrönt? Jo, det mesta sägs i detta talet som Stella Skarsgård håller, och nu MÅSTE ni kolla på klippet, ovarsett om du hatar politik eller inte, jag lovar att det kan bli en tankeställare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0